anda perlu makeupartist..sentuhan wedding planner..homemade dessert serta perkhidmatan yang kami sediakan..terus hubungi 0163182551 untuk membuat tempahan.sila buat tempahan awal untuk keselesaan bersama.terima kasih!:)

Friday 2 September 2011

salam aidilfitri

salam aidilfitri kepada pelanggan-pelanggan MIMIEYDANISH makeupartist&wedding planner..dan MIMIEYDANISH HOMEMADE DESSERT keluarga,dan kawan-kawan ..
alhamdullilah saya selamat sampai kuala lumpur malam ni..dan rindu sangat dgn laman saya ni..
almaklum di kedah saya beri ruang untuk saya berehat dan menikmati lebaran bersama keluarga besar kami..masa yg bernilai itu saya manfaatkan semaksimum yg boleh..hhehe..memang tak puas..
dan dlm masa 3 tahun ni lebaran kami tidak lah seceria lebaran yg lalu..kerana saya rasakan aura lebaran itu diregut oleh ketiadaan insan yg saya panggil AYAH..
dan lebaran saya diusia 30 tahun ni..adalah lebaran menyedihkan juga lah..buat saya hehheh..
bertemu dgn abang..kakak2..adik.....kerana saya rasakan syawal ini syawal yg terakhir..
saya tak puas memeluk mereka2 yg ada dlm hidup saya...hehhehe
emo sekejap ye...
sebelum panjang lebar lagi...

saya ingin mengucapkan 

SALAM AIDILFITRI ..maaf  zahir dan batin..

kepada..

MY ROYAL CUSTOMER..FAMILY..FRIEND..

nota:kepada customer-customer saya..insyallah..sebelum isnin saya akan cuba mengedarkan order anda ye..dan preorder dibuka untuk tempahan selepas 10 SYAWAL..insyallah saya akan mula memanaskan oven dan mula bekerjasama dgn beliau hhehhehe..dan untuk pelanggan andaman boleh buat tempahan sekurang2 nya 3 bulan sebelum tarikh majlis anda..terima kasih...

No comments:

Post a Comment