anda perlu makeupartist..sentuhan wedding planner..homemade dessert serta perkhidmatan yang kami sediakan..terus hubungi 0163182551 untuk membuat tempahan.sila buat tempahan awal untuk keselesaan bersama.terima kasih!:)

Wednesday 24 August 2011

salam penghujung ramadhan

oleh kerana aktiviti makeup bercuti selama sebulan bagi memberi laluan kepada ramadhan almubarak,jadi saya tertumpu pada aktiviti dapur 
MIMIEYDANISH HOMEMADE DESSERT..

2 minggu terakhir ramadhan..ni oven saya tak bercuti lagi..
bekerja..dan terus bekerja...
dari membakar tart shell..kek..dan menghadap tempahan biskut raya ..
saya memang tak iklankan sangat untuk tempahan biskut raya..
yang membuat tempahan adalah dari pelanggan2 tetap..jadi saya buatla..
insyallah raya taun depan if still mendapat sambutan..saya akan fokus pada tempahan aidilfitri..
dan perlu senaraikan produk2 yg saya jual..
taun ni sgt2 la sibuk..ada jgk benda yg saya tak buat..ditempah oleh customer hehhe..
tapi tahun depan..insyallah akan aturkan..dan buat secara fokus..
senaraikan produk dan pelanggan akan pilih produk yg tersenarai aje..
jadi tak la saya terkejar sana terkejar sini..
apapun thanks atas sokongan anda semua..kerana tk jemu2 mengorder dari dapur 
MIMIEYDANISH HOMEMADE DESSERT..saya hargainya..
benda yang saya rasa mcm main2 aje..akhirnya jadi sedikit pendapatan buat saya..
alhamdullilah..
dan terima kasih pada kawan2..yang datang dari blog personal saya..
dan merekalah yg selalu menggembirakan..menenangkan..memberi semangat...
luv u all...

notakaki:aktiviti pagi2 esok ..bergegas ke baking supplier..nak restok barang yang dah habis..dan prepare untuk gift kepada rumah anak yatim nursyaheera cheras..program ni bersama team saya..
DERINA ARTISTIC TEAM..insyallah..tak ada apa halangan saya gembira nak sumbangkan sedikit cuppies untuk adik2 ni...hopefully mereka suka la..hhehehe..thanks kepada team derina kerana beri peluang saya dan kawan2 turut serta dalam program ni..



No comments:

Post a Comment